Artykuł recenzyjny: Renata Piasecka-Strzelec: Polskie agencje prasowe w latach 1944–1972. Upowszechnianie i reglamentacja informacji, działalność propagandowa Kielce 2012, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, ss. 382. ISBN: 978-83-7133-504-4

Autor

  • Jolanta Chwastyk-Kowalczyk Uniwersytet Jana Kochanowskiego, Kielce

Słowa kluczowe:

recenzja

Abstrakt

Artykuł recenzyjny: Renata Piasecka-Strzelec: Polskie agencje prasowe w latach 1944-1972. Upowszechnianie i reglamentacja informacji, działalność propagandowa Kielce 2012, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, ss. 382. ISBN: 978-83-7133-504-4

Pobrania

Opublikowane

2015-02-06

Jak cytować

Chwastyk-Kowalczyk, J. (2015). Artykuł recenzyjny: Renata Piasecka-Strzelec: Polskie agencje prasowe w latach 1944–1972. Upowszechnianie i reglamentacja informacji, działalność propagandowa Kielce 2012, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, ss. 382. ISBN: 978-83-7133-504-4. Rocznik Historii Prasy Polskiej, 16(2), 183–185. Pobrano z https://rhpp.uken.krakow.pl/article/view/1953

Numer

Dział

Przeglądy i recenzje

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>